Het, Hetare, Sugarplum Fairy!

Förstår inte hur Borlänge har kunnat skapa två sådanna otroligt bra band som Sugarplum Fairy och Mando Diao!? (jag vet att alla bandmedlemmar inte är från Borlänge.) Men jag är jäkligt glad över det! :D

Mando Diao är skitbra, men Sugarplum är mina Favoriter :D Jag har faktiskt inte lyssnat på dem så länge men jag älskade musiken från första stund!

Här kommer lite bilder från Peace and Love: (kom ihåg att det är mobilkameran jag har använt)

Sugarplum Fairy Sugarplum Fairy Sugarplum Fairy
Sugarplum Fairy Sugarplum Fairy Sugarplum Fairy Carl!
Sugarplum Fairy Sugarplum Fairy Sugarplum Fairy

En favoritlåt med sugarplum är svårt att säga, alla är så bra! :D men "The Escapologist" får agera som det just nu, fast å andra sidan så ligger "Anna" såklart väldigt högt upp på listan XD
Några andra skitbra låtar är; Never Thought I'd Say That It's Alright, In Berlin, She, Just a little bit more och You can't Kill Rock'n'Roll.

Carl och Victor sjunger Eloise på Dalmål XD Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0