Vägen till körkort

Hade min tredje lektion på körskolan idag.
Jag fick bland annat;
o Tanka
o Bromsa tvärt
o Köra på landsväg
o göra yttre och inre säkerhetskontroll (under huven kommer nästa gång)
m.m.

Det vi går igenom på körskolan är oftast inget nytt för mig, men jag lär mig alltid något, tips och korrekta sätt att gå till väga. Det om är jobbigt är att jag är sjukt nervös innan, det går jättebra med pappa och då är jag aldrig nervös, men med körläraren som är jätteschyst så blir jag jättenervös, förstår inte varför!? Han säger i alla fall att det går jättebra :) Att jag har kommit jättelångt på bara ett par lektioner :)



Kommentarer
Postat av: TESCHO - Webbdesign och mycket mer

Tack så mycket :)

2010-04-08 @ 23:38:55
URL: http://tescho.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0