Näää...

Nicke Borg ska vara med i Melodifestivalen...

Jag gillart inte.

Nicke Borg är sångare och gitarrist i bandet Backyard Babies och har också gått solo och nu, som soloartist ska han ställa upp i melodifestivalen.

Melodifestivalen handlar knappt om musik längre, bara show, kläder och skandaler känns det som och jag spyr på det. Så varför ska Nicke Borg beblanda sig mig skiten? :(

Förra årets vinnare av alltihopa tyckte jag däremot var bra, det var ingen stor show på scenen utan det var bara hon i en enkel svart klänning som sjöng en härlig låt med en annorlunda röst och hon kändes äkta, men i den svenska melodifestivalen ser jag inte vad han ska in i och göra, jag har inga tvivel på att han kan ha en bra låt, men släpp den på skiva ist :)

[Mina bilder på Nicke Borg]


Bildkälla

Kommentarer
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

sv: a haha, men jag löste det!; D.

2010-12-19 @ 22:49:11
URL: http://byellen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0