Airshow

Denna dag har spenderats på ett fält och där tittade vi (jag, Andrew, Johnny och Caroline) på flygplan. Vissa stunder var det väldigt underhållande och ibland var det väldigt tråkigt. På fältet fanns det också en hel del äldre bilar (och en del nyare sportbilar).

Jag gillar historia, så det var ganska intressant att se flyg från första och andra världskriget cirkulera uppe i luften och så fanns det också viss piloter i modernare plan som var helt galna... Man kunde inte riktigt vara säker på om killen gjorde konster eller om han krashlandade ibland..









Fler bilder kommer senare i ett separat inlägg :)

Kommentarer
Postat av: moa

Hejsan! Nu har jag avslutat Dagens Blogg, hos mig. Kika in för att se ifall just du vann!



Om inte så kommer en ny chans om några dagar! :)

2011-08-28 @ 20:13:02
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: Joy

Häftigt ju! :D

2012-02-06 @ 20:17:52
URL: http://nicolinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0