Clouds

Vad rubriken än menar, så har det i alla fall varit grymt fint väder idag. Så vi gick till en park i närheten med barnen. Vad rubriken påpekar är en av aktiviteterna vi utövade där. Jag och Jonathan lekte i en roundabout (en lekgrej som är som en platta med hantag som man, snurrar runt med och sedan sätter sig på för att komma upp i jättehöga farter och bli jätteyr...) men tillslut blev vi för yra så vi la oss på den där för att vila och då gick ju blickarna naturligt till himlen, så vi började säga vad vi tyckte molnen såg ut som, mycket intressanta saker såg vi... ;) Bland annat en tsunami, faktiskt riktigt häftigt! ;) Johnny är en jättesnäll och härlig kille med många kloka saker att säga, samtidigt som han kan vara väldigt energisk ;)

När vi kom hem var det dags för tea (kvällsmat/fika/middag) och idag blev det Apple crumble (ungefär som smulpaj) eftersom de tidigare under dagen plocken massor av äpplen från trädgården. Pretty good, men inte som min smulpaj ;)

Under kvällen har jag varit ute på en liten promenad, inte lång alls, men skönt att komma ut lite själv. :) Fortfarande ganska varmt ute, men det blåste en hel del. Jag gick upp för kullen som börjar nästan utanför dörren ;) Lyssnade på musik och samtidigt fotade jag en del. Omgivningarna gillar jag verkligen. Jag älskar Borlänges stad och så, men lugnet med en sådan här utsikt är underbar.









Kommentarer
Postat av: Niclas

Finns en del läckra miljöer i England, trots allt x)

2011-08-22 @ 00:31:01
URL: http://kufuffin.blogg.se/
Postat av: Filippa [hobbyfotograf]

Snygg blogg!! (:

2011-08-22 @ 06:44:47
URL: http://filippao.blogg.se/
Postat av: Emma

awesome!!! :D (du borde göra en smulpaj åt dem) ;)

2011-08-22 @ 09:57:45
URL: http://charmedsisters.blogg.se/
Postat av: Emma

va det frost på marken på första bilden :O ?

2011-08-22 @ 15:56:33
URL: http://emmabl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0