Something to read...

Idag körde jag bil igen och det kändes riktigt bra, har bara kört tre gånger men det känns redan väldigt bra och "normalt", jag trodde det skulle ta mycket längre tid! Jag körde i alla fall till barnens skola, för där finns det en bassäng som föräldrarna tar sin tur att vakta och idag var det Helens tur, så barnen var sysselsatta i två timmar med att bada medan Helen vaktade dem och de andra barnen och jag... satt och tittade på. Haha. Stangely enough, har jag haft betydligt tråkigare. På vägen hem passade vi på att tanka och det gick också bra. Sedan dess har jag inte gjort så mycket, men bla. spelat ping-pong med Johnny och läst godnattsaga för Caroline.

Jag har haft ett problem varje gång jag ska gå och lägga mig och där att det känns som att det är något som saknas, något att läsa eller så, så idag fixade jag det. Jag har lånat Johnnys Harry Potter böcker och börjar läsa den första ikväll ^^


Bilen! Det är en vauxhall agila (ett märke jag aldrig hört talas om förr...). I början tyckte jag att den var jättetrög, men jag har börjat vänja mig. Denna är alltså till mitt förfogande och jag kommer bland annat köra barnen till skolan varje dag och till deras aktiviteter.

Kommentarer
Postat av: Zahraa | PiinkQueen

Jättefin bild. älskar röda bilar<3



Allt bra idag?

Kram :]

2011-08-23 @ 13:49:19
URL: http://piinkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0