uttråkad... II

Jag sitter i soffan och försöker jobba... det går sådär, haha. Samtidigt som jag "jobbar" tittar jag på sammandraget av Oscarsgalan, var inte så tokigt :) Har dock knappt sett en enda film som var med i nomineringarna ;P

Något som också stör mitt jobb är att jag fick sällskap i soffan. Måns, katten min är jättemysig och sällskapsjuk, bästa katten man kan tänka sig, men just nu är han ganska mycket i vägen... svårt att skriva.. men det är väl en dålig bortförklaring ;)

Elin (kompis) brukar säga att jag är den mest lättutråkade hon vet samtidigt som jag är den mest lättroade hon känner till...


Kommentarer
Postat av: emma

katter är de mysigaste! :D

2011-03-01 @ 11:04:51
URL: http://iamemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0