We don't always see the bright side, and I lied when I said I was fine

Vecka nio är det lov. vecka sju och åtta blir trevliga lugna veckor. Hah, in my dreams... Projektarbetet ska typ vara klart V.8, jag ska göra en internationella relationer uppgift tills på Tisdag + muntligt prov (har inte börjat än), ska skriva två religionsuppgifter till V.8 (till en lärare som inte läser det man lämnar in..), Behöver komma ikapp med matten eftersom jag har missat en lektion, ska skriva en novell och ska helst ha kommit väldigt långt på denna (har bara börjat planera..), läsa ut en bok till V.10 + gjort en filmanalys till V.10 och det värsta är att jag ska skriva en historieuppsats om Civil Rights Movement i USA under 60-talet (behöver jag säga att jag inte har börjat?)... Wonderful, känner mig så optimistisk :D S.A.R.K.A.S.M

Sitter och dunkar Billy Talents första album på skrämmande hög nivå, älskar min familj som faktiskt oftast står ut med att jag spelar min musik på sådan hög nivå! kärlek till er! Det kommer jag verkligen sakna när jag flyttar hemifrån... Jobbar på min Bucket List också... Så jag gör allt annat än tar tag i det jag verkligen borde göra alltså, not good. Jag är i desperat behov av motivation.

Billy Talent

Var ute på en lång promenad idag också, var ju fint ute idag, inte kaos som igår... här en en bild från promenaden, som blev lite av en fågelskådningstur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0