2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jadå

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Njaae

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
En gammal klasskamrat

4. Dog någon som stod dig nära?
En nära vän till min mamma dog på min födelsedag...

5. Vilka länder besökte du?
USA

6. Är det något du saknade år 2010 som du vill ha år 2011?
Jaoo

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid minnas, och varför?
Ganska många, men 22 Juli tog jag körkort :)

8. Vad var din största framgång i år?
Ingen aning

9. Största misstaget?
Finns nog en hel del...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, varit dyngförkyld några gånger.

11. Bästa köpet?
julklapparna :)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
heh.. mat

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina vänner, musiken.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2010?
Lite svårt att välja ut enstaka sånger sådär..

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ojdå, väldigt svår fråga..

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Var ute i den friska luften :)

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit onyttigt, latat mig :P

18. Hur tillbringade du julen?
Med familjen, farmor, hennes bror, hennes sambo och hans söner.

19. Blev du kär i år?
Hmm..

20. Favoritprogram på TV?
Finns så många men Cougar Town, True Blood, How I met your mother, that 70's show är nog de jag sett mest på slutet.

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Heh, förmodligen

22. Bästa boken du läste i år?
Svårt att komma ihåg när man läst vilka böcker men; Så länge vi båda andas.

23. Största musikaliska upptäckten?
The Calling, Thirsty Merc, Biffy Clyro är de jag kan komma på nu

24. Något du önskade dig och fick?
Extern hårddisk, pengar

25. Något du önskade dig men inte fick?
En ny kamera, lampa

26. Årets bästa film?
Sherlock Holmes

27. Vad gjorde du på din födelsedag?
Var med familjen, fotade och var med Elin och Johanna på kvällen.

28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja

29. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Hmm, det är nog svårt att beskriva min stil, följer inte mode, that's for sure. En blandnning mellan rockigt, sportigt och who knows what.

30. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner, musiken, sommaren :)

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Hah, jadu

32. Vem saknade du?
Mormor

33. Citera en sångtext som summerar ditt år:
She gets more and more curious with every day
More furious in every way


Kommentarer
Postat av: frida

Bra skrivet hörru :)

För mig var 2010 inte särskilt vidare..

Men 2011 ska bli toppen! Hihi

Snygg blogg du har föresten!

2011-01-04 @ 21:21:43
URL: http://lixxom.blogg.se/
Postat av: Emelie

Snygg header du har!! =D

2011-01-04 @ 22:41:19
URL: http://emellay.blogg.se/
Postat av: Niclas

har lite småtråkigt så jag knycker den där! ;D

2011-01-04 @ 23:12:31
URL: http://kufuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0