Anna Holm! Anna Holm! Anna Holm!

Första matchen i Forssacupen förlorade vi med 2-0, andra förlorade vi med 2-0 och tredje förlorade vi med 2-0... gissa hur den fjärde slutade? ;) inte förlust med 2-0 i alla fall! Vi vann sista med 3-0! :D och JAG gjorde första målet! Underbart! Haha, det händer inte allt för ofta eftersom jag är back ;) men idag gjorde jag, ett om jag får säga det ganska så snyggt mål, lobbade den över målvakten, det sa inte pang, men visst fan blev det mål! :D Och ett råd till alla er som gör mål ofta, gör det lite mer sällan, då får man fler fans, haha ;D När jag gjorde mål skapades en liten hejjarklack som skrek; Anna Holm! Anna Holm! Anna Holm! ;D Tackar familjen kolseth för det ;) haha, fast ja, det var ju inte ett seriöst råd ;)

Blir oftast så att man spelar bättre när man vet att det inte gör något om man vinner eller förlorar, haha, vi hade ingen chans så att säga, men jäklar vad bra vi spelade då, kul att se :) Andra målet gjordes av Sanna A med hjälp av min passning, häärrligt :) tredje gjordes av Julia tror jag :) Ähh, det är kul när det går bra :)

Vill bara skälla på fotbollen lite; sluta göra så att mina ben ser förjväliga ut! blåmärken och sår är vardag nu förtiden...

:)

Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att gör mål! En gång (för mkt länge sedan) gjorde jag mål när min klass spelade fotboll på idrotten. Men hon som stod målvakt (som spelade fotboll på fritiden) blev sur och sa att den inte gildes för att "hon inte var beredd", haha. Mitt mål blev då inte godkänt och min stolthet försvann och jag gjorde aldrig mer mål i idrottsfotboll igen... :P



sv: tur att du då inte behöver möblera om ditt rum för det är fint som det är! :D

2011-01-30 @ 14:36:21
URL: http://iamemma.webblogg.se/
Postat av: ♫♪ Sandra T

ja huvva!

2011-01-30 @ 17:03:54
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: Niclas

Så ska det låta! :D

Fint att göra mål mer sällan då uppskattar man det ju mer ;)

2011-01-30 @ 19:49:23
URL: http://kufuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0