kvällsmatstips

Eller mellanmål, eller frukost, eller lunch, ett matigt tips helt enkelt.

På senaste tiden så vet jag precis vad jag vill ha efter en träning, det går fort, det är enkelt, inte många ingredienser och det är supergott!

Varrrrrma Mackorrrrr!


Vi har en sånt där våffeljärn typ, fast man gör varma mackor med den, haha, vet inte vad den kallas. Den är dock lite trasig, men jag har rätta knycken ;)

Jaaag brukar göra så här:
Ljust rostbröd - sedan ett lager ost - sedan två skinkskivor, jag brukar använda rökt kalkon från Pärsons, för det har vi jämt hemma - sen oregano - sen ett till lager ost - och på med sista brödet

Det var bara det, ha det braoo. :)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Dude du glömde det godaste! TOOOMAT!

2011-01-24 @ 11:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0