Västerås?

Imorgon blir det Västerås, med mamma, syrran och Mina. Mina och syrran ska dit för att vara med på en sån där styling-fotogrej. Jag blev tillfrågad, men nej tack... Ett av det värsta som finns är när jag hittar paketet med skolfotona i brevlådan och tänker att denna gång, denna gång blev det faktsikt bra! och så öppnar jag det och nej, total besvikelse som vanligt, så jag tänker inte gå igenom den tortyren frilvilligt heller! ;) Men jag ska med för att göra min mamma sällskap, eftersom hon måste med pga att Emmy, syrran min är under 18 :) Hon är sjuuutåååån.

Men... På Tisdag börjar skolan igen! som om inte det vore nog så har jag prov då! :D första dagen tillbaka börjar med ett slag under bältet om man frågar mig... så jag behöver veeerkligen plugga, har inte rört häftet sen innan lovet ;) whops.

OCH.. Det krävs av mig att jag går upp klockan 09.30!! Jag har fått in en extremt dålig dygnsrytm som betyder att jag är vaken till 5.00 och vaknar 15.00... Haha, jaoo. Tragiskt, men sant. Så vi får se hur pigg jag kommer vara. *Hånskrattar åt mig själv*



Kommentarer
Postat av: Linn-Lay リネンはレイアウト

tack :) med lite försök så tror jag alla kyckas med en rubixkub :)

2011-01-10 @ 08:48:49
URL: http://linn-lay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0