A great place for great stuff!

Inte mycket speciellt har hänt den senaste tiden och har jag inget intressant att skriva så undviker jag att skriva, för då blir inlägget sällan intressant... Haha, någon som har tröttnat redan? ^^

Idag är det lördag och det är ju alltid trevligt! Efter att jag tog sovmorgon, vilket betyder att jag vaknar någon gång vid nio av att familjen i huset går upp och äter frukost och sedan försöker jag somna om med ena kudden över mig för att hålla för örat... Hehe.. Sedan åkte jag in till stan, det var ju ett tag sedan nu, mer än en vecka ;) Det känns ganska märkligt att äta street food och sitta på uteserveringen på fiket i November... Är det sant att Borlänge fått snö? Vi hade 15 grader ute idag ^^ Cambridge är i alla fall ett fantastiskt ställe för fantastiska saker! Man kan fynda väldigt trevliga saker här, speciellt sånt som jag är intresserad av! Så som film, musik och en del böcker! ^^ Fortsatte julshoppingen idag :) Började för längesedan ;) Och så köpte jag en poster, motivet är bilden under.

Imorgon är en stor dag för mig :) Ska spela min första match med Royston Town Ladies :D Nervöst, jo tack, lite i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Emmy

Lycka till :D

2011-11-13 @ 10:56:01
Postat av: Emma

Lycka till med första matchen!! :D Det snöade tydligen i natt, men idag har det varit fint väder (men kallt) och ingen snö på backen! ;)

2011-11-13 @ 17:34:28
URL: http://charmedsisters.blogg.se/
Postat av: linn

var i cambridge haromveckan, och alskade det! fast mitt london ar ju min stora karlek

2011-12-21 @ 14:47:27
URL: http://grodprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0