Another Saturday in Town

Efter att ha legat och vridit och vänt mig i sängen av irritation, eftersom väggarna är tunna som papper och man hör allt, speciellt när husets invånare bestämmer sig för att spela bordstennis i rummet bredvid... (Nä, ja ä int bitter) så gjorde jag som jag brukar göra på lördagar, tog bilen in till stan. Trevligt väder idag också så det passade utmärkt :) Blev väl en del köpt, som en skjorta och två filmer. Ena filmen var Matilda, som jag älskade när jag var liten! ;) och andra filmen var Dr Seuss' How the Grinch stole Christmas! Ääälskar den filmen och syrran och jag ser alltid den dan före dan (den 23 december alltså) ^^ På tiden att vi skaffade den på DVD! Det är så underbart att man kan fynda filmer för 30 spänn här :D Köpte också inslagningspapper, så nu har jag fem julklappar redo att ges bort ;) Fikade också på Jocalatte som jag gjort några gånger tidigare och nu hade jag med mig kameran!

Idag var jag också på bio. Helt själv, eller ja, inte själv i biosalongen... men utan någon jag känner och det var första gången ^^ Filmen: Breaking Dawn. Den var bra, den är nog den bästa filmen i serien hittills, tycker ju också att den boken är bäst också, så det är väl inte så konstigt ^^ men böckerna är fortfarande bättre!

Imorgon blir det fotboll! Bortamatch denna gång och nervös är jag ;) menmen, I can only do my best :)


Kommentarer
Postat av: Sarah Carlsten

Vad blir det för vinterjacka för dig iår då? ;)

2011-11-20 @ 00:02:51
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/
Postat av: Sabina

muuuums!:D

2011-11-20 @ 14:46:57
URL: http://sabinamalmberg.blogspot.com
Postat av: Josäfin :>

Fyy vad gott :D

2011-11-20 @ 20:43:55
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Emmy

hörde att det gick bra för dig på fotbollen igen enligt pappa och pat! (Y) :D btw nice pic! :D

2011-11-21 @ 00:46:35
Postat av: mila

Sv: Tacktack! : )

2011-11-25 @ 00:05:26
URL: http://electricdirtjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0