Remember, Remember, the Fifth of November

I går var det femte November, Guy Fawkes day. Jag spenderade dagen hemma medan Helen, Andrew och barnen åkte till London, men när det blev kväller så möttes vi upp i Hasslingfield för Bonfire Night. Det innebar att vi åt en baked potato with chilli och såg på fyverkerier och fick brännskador av en brasa (nej, men nästan..). Det var inte så dumt, men när man är van med Festival Salutes fyverkerier så blir nästan alla andra fyverkerishower tråkiga.. Haha ;)

Remember, remember the Fifth of November,
the Gunpowder Treason and Plot,

I see no reason why Gunpowder Treason should ever be forgot.
Guy Fawkes, t’was his intent to blow up King and Parliament.







Kommentarer
Postat av: Jasmin

Hejsan checka gärna in min blogg, kolla gärna igenom kategorierna (kolla in kategorin "jag syr" och tyck till!) Vem vet du kanske gillar min blogg?

Annars hur mår du? :)

2011-11-07 @ 16:35:33
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: Cacci - En katastrof med glimten i ögat!

Kikar in och hoppas att allt är bra med dig! :)

Kram ♥

2011-11-09 @ 20:03:38
URL: http://nattstad.se/cacci

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0