The rest of the week

I onsdags var det dags för Emmy att åka hem :( och nu är hon hemma :(

Tack för att du kom hit Emmy! Jag älskar dig något så otroligt! Vi ses till jul!

Innan hon åkte hem hann vi med en liten promenad i Great Eversden men sedan åkte vi till Stansted Airport. På Stansted tog vi en fika, en väldigt dyr, men väldigt good fika! Crépes med jordgubbar, choklad och grädde! Mums! Sedan sa vi hej då med tårar i ögonen och sedan var det tillbaka till vardagslivet för mig, men inte för Emmy för hon har lov... ;)

Inte mycket roligt har hänt sedan dess, men jag mår väldigt bra ändå, för jag blir glad och lycklig så fort jag tänker på tisdagen ;) och det blev ju inte sämre när jag fick ett sms från Pat där han skrev: I can't wait to get you playing!!! (Ja, med TRE utropstecken!) :D








Kommentarer
Postat av: Niclas

Sweeeet! :D

2011-11-04 @ 15:39:44
URL: http://kufuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0