Hakuna Matata

What a wonderful phrase!

Igår var jag ledig, väldigt trevligt! Jag låg kvar i sängen länge, sedan gick jag upp och åt en grymt god frukost, så en film (Eternal Sunshine of the Spotless Mind) och sedan stack jag iväg ut på en joggingrunda, i motvind... Förutom i nedförsbacken, då hade jag medvind, värt... När jag kom tillbaka och hade duschat såg jag en till film (Corpse Bride). Trevlig och väldigt laidback dag :)

Idag hade jag dock inte ledigt. Jag har spenderat mestadelen av dagen med Caroline, för Jonathan har haft en Playdate. Efter att jag hämtat Jonathan hos hans kompis, så åkte jag med Caroline och Jonny in till stan för att gå på bio. The Lion King i 3D. Mycket trevligt :) Försökte stålsätta mig inför Mufasas död. Det gick sådär...

När jag var påväg hem från att ha lämnat Jonny hos sin kompis förresten, så åkte jag rakt in i ett avsnitt av Morden i Midsomer (Jag har kanske sett två avsnitt...). Vägen var blockerad av en polisbil som hade sina varningsljus på. Jag bor på den engelska landsbygden så att säga, så miljön påminner om "midsomer" i serien. Jag fick vänta ett tag, tills det kom en annan bil, med ljus, men inte den vanliga polisbils "looken" kom i hög fart. Då åkte den första polisbilen i täten, den andra bilen i mitten och de följdes av ytterligare en polisbil. Vägen var fri och jag kunde fortsätta, då såg jag två poliser fråga ut (antar jag...) en person till höger om vägen och en av poliserna var John Barnaby (huvudrollen i Morden i Midsomer, var i alla fall). Okej, det var kanske inte han, men lik var han! Fast ovanpå kostymen hade han en high visability jacket, vilket förstörde illusionen lite. Haha.

Imorgon kommer min lillasyster hit! :D




Kommentarer
Postat av: L O U I S E

Sv: Tackar! :D

2011-10-27 @ 21:44:44
URL: http://louisetennis.blogg.se/
Postat av: Emma

coolt! eller nej, men du fattar ;)

2011-10-28 @ 13:33:49
URL: http://charmedsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0