Illness

Så, nu är jag också sjuk. Det började med Jonathan i Lördags, igår Andrew och idag jag. Helen ska skatta sig lycklig att hon är i Nottingham just nu... ;) Caroline ligger lite risigt till..

Jag hade planer för dagen, jag skulle städa och fixa, men istället har jag sovit...

Hade planer för igår också, men de gick ikras för att Jonathan stannade hemma en dag till. Jag skulle ha besökt ett par här i byn för att visa dem mina bilder och senare lägga upp dem på byns hemsida, men istället var jag hemma med Jonny, men vad kan man göra, folk blir sjuka och nu är det min tur. Jag gick i alla fall på träning igår, även om jag tänkte skippa den ett tag eftersom jag var så jäkla trött., men jag är väldigt glad att jag inte gjorde det, för det var jättekul och skönt! :) Känns alltid lika bra efteråt, jag ska helt enkelt spela fotboll :) och jag tror jag har hittat ett riktigt trevligt lag :) Och jag ska snart skriva på så fort papprena kommer med posten :)

Ska försöka krya på mig. Hemma kunde man ta ett par dagar ledigt från skolan och bara fokusera på att bli frisk (även om det betyder mycket arbete när man kommer tillbaka) men här är jag ganska så illa tvungen att skjutsa barnen till och från skolan tex och fixa mat till dem.

Om det är någon som vill känna sig snäll, så skulle det inte skada om man hittade en chokladkaka i posten inom en snar framtid! ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Krya på dig anna!

2011-10-06 @ 07:24:01
Postat av: Farmor

Krya på dig. Saknar dig mycket.

2011-10-06 @ 09:32:51
Postat av: Leia ♥

Ha en fin fredag! :)

2011-10-07 @ 09:30:02
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0