Another day

En ny dag. Inte mycket har hänt. Förrutom att nör jag skulle hämta barnen från skolan så ville de stanna kvar och leka lite (vilket nästan alla barnen gjorde) och det fick de. Efter en kvart ungefär så hände en olycka. Caroline ramlande av the monkey bars (klätterställning typ) och började blöda. Så det blev en liten trip till skolsköterskan och sedan hem. Så det var ingen bra dag för Caroline, för sedan förlorade hon mot Jonathan i "Sorry!" (ett brädspel som jag snart är expert på...) och då var botten nådd.

När Caroline får sina små utbrott brukar jag tänka på tiden då det värsta som kunde hända var att man var tvungen att lägga sig när man hade som roligast, eller att man var tvungen att äta någon slags grönsak... Ja, man blir nästan lite arg på ungarna som inte njuter av tiden! ;) hehe...

Spelat bordtennis har vi självklart gjort också! Jonathan är grymt bra... Haha, känns jättebra när man förlorar mot en åttaåring... Men ibland vinner jag ;)

Tycker det är lite roligt hur olika de ser ut, Jonathan har brunt hår och fantastiskt fina bruna ögon och solbränd hud, Caroline är blond med stora vackra blå ögon och rosig kinder på blek hud...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0