You alright luv?

Idag skulle jag tanka här för första gången. För det första fick jag inte upp tanklocket... Haha, jag stod och skruva som en tok och blev riktigt arg på mig själv... Hur svårt kan det vara?! Så tillslut är det en man bakom mig i en stor truck som frågar "You alright luv?", då skämdes jag lite, men samtidigt älskar jag när britter säger luv till oss tjejer. Haha. (Eller hur Emma?) ;) Så jag sa att det var jag inte... Haha och sedan hjälpte han mig att få upp locket och sedan kunde jag tanka... men då ville inte det fungera utan problem heller... Jaja, tillslut gick det och då går jag in för att betala, självklart blev det missförstånd och jag betalade för mycket, tur att han gav tillbaka överskottet i alla fall! ;) Haha, kände mig inte som den skarpaste kniven i lådan direkt...

But now I'm alright, thanks for asking. ^^

För övrigt så har jag haft en ganska effektiv med långtråkig dag... Det är så himla olikt mig att vara klar med sysslor före 10.00, före 12.00 för den delen! Men idag, efter att jag skjutsat barnen till skolan, så dammsugade jag hälften av rummen på en gång, sopade trägolven och köket, åt frukost och tränade (lekte) lite med barnens Wii. Allt innan 10.00 alltså. Sen då? Lyssnade på musik, satt vi datorn, kollade på klockan... Imorgon vet jag i alla fall vad jag ska göra! Tänkte ta en trip in till Cambridge efter att ha lämnat av barnen vid skolan, hoppas på bra väder, men jaoo...

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh britter <3 var en söt tant som sa till mig 'ju cän gou through hea luv' när jag var vilse i london. Luv'em!

2011-09-08 @ 21:22:38
URL: http://charmedsisters.blogg.se/
Postat av: Neha

Haha^^

2011-09-08 @ 21:49:06
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0