"Me and Emmy goes together like peas and carrots."

Imorgon flyttar min syster till England. Älskade lillasyster följer i storasysters fotspår, men är ändå på väg mot egna äventyr! Hon ska flytta till ett ställe nära Bristol i sydvästra England för att vara au pair i ett år i en familj med tre barn och tre hästar.
 
Självklart ska det bli skönt på en del vis att hon flyttar. Inte behöva bråka om badrum eller musikvolym till exempel ^^ men jag kommer sakna henne. Hon är inte bara min syster hon är också min bästa vän. Vi kan prata om allt och hon finns alltid där för mig. Hon ska vara borta i ett år, men det betyder inte att vi inte kommer att ses! Jag ska självklart åka och hälsa på och då passa på att hälsa på min familj i Cambridge :)
 
Idag umgås vi. Jag, Emmy och pappa. Sista dagen tillsammans på ett bra tag! Vi kör engenkomponerat så ska det låta ^^ Jag ledde första omgången, då vann Emmy mot pappa, med 2 poäng. Emmy tog ledningen när det kom till att veta vilken TV-serie eller film en viss låt hör till ;)

Imorgon packar vi bilen och åker vid nio till Västerås. Det blir nog en känslosam dag.
 
Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: malin

vad roligt att hon följer dina spår men klart trist när dom flyttar iväg, inget man kan hälsa på över en dag heller liksom.. hoppas det kommer gå bra och hoppas att du mår bra annars :)

2012-08-24 @ 11:09:40
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0