Mouse Hunt

Igår vid middagen kom katten inrusandes. Detta är självklart inget ovanligt, men han sprang ut igen lika fort som han kom. Jag funderade på om han kanske hade släpat med sig något, som han så ofta gör... men jag kunde inte se något, så jag och Andrew bara fortsatte äta. När vi hade ätit klart och jag stod vid diskhon och skulle vända mig om för att säga något till Andrew så förstår jag varför katten hade så bråttom. Mitt emellan oss kom en liten mus springandes! Jakten började! Vi försökte omringa honom så vi kunde fånga in honom på något sätt, men det gick inte så bra, tillslut sprang den lille musen under dörren och ut i hallen. Andrew går ut i hallen för att fortsätta jakten. Halldörren är stängd och det enda jag kan höra är:
- Bollocks, bollocks, BOLLOCKS!
och en hel del skrammel... Andrew fick aldrig tag i musen, utan det slutade med att Charlie, katten stängdes ut i hallen (Han har en kattlucka ut dock) med musen och glipan under dörren tätades med en handduk... vad som hände sedan vet bara Charlie...


Mouse Hunt en film regisserad av Gore Verbinski (Pirates of the Caribbean) med Lee Evans i en av huvudrollerna!

Kommentarer
Postat av: Joy Malou

Åh vilka minnen! Den här filmen såg jag när jag var liten :D Kul

2012-02-09 @ 14:41:18
URL: http://nicolinda.blogg.se/
Postat av: emma

haha, bollocks! jag har nog sett Mouse Hunt, känner igen den. Men jag måste ha varit längesen.

2012-02-09 @ 15:51:48
URL: http://iamemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0