THE GAME IS OFF

I repeat, the GAME IS OFF!

Fick ett sms tidigare idag att dagens match är inställd, pågrund av att planen är stelfrusen. Här är det inte så kallt just nu, så jag har svårt att se det... men jag klagar faktiskt inte. Har inte varit så pepp på att spela match idag. För det första så missar jag söndagens roast dinner varje gång... ;) och för det andra så skulle det ta minst en och en halv timme att åka till matchen + att jag inte visste hur jag skulle ta mig dit. Och så gillar jag att sova... Varför jag inte sover nu, när klockan faktiskt är 11.00 i England? Jävligt bra fråga.

Annars då? Läst ut en till bok, Grottbjörnens folk och är nu inne på Lee Evans självbiografi; The Life of Lee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0