Peace & Love 2012 - Onsdag

Onsdagen var en riktigt bra dag på årets festival och vilken start! Dropkick Murphys! Jävligt bra var dem! Jag har faktiskt inte så mycket mer att säga, jag föredrar att visa bilder... ;) Efter Dropkick såg jag Timbuktu som jag sett så många gånger förut. Som jag skrev tidigare så var jag tvungen att spela fotboll på onsdagen vilket gjorde att jag missade två bra band... Rise Against och Simple Plan. Men, jag överlever :) Efter matchen såg jag Roxette, kul att se Gessle igen, Gylle Tider var faktiskt min första konsert någonsin ^^ Sen såg jag Magnus Uggla, vilket var väldigt underhållande. ;)
 
Bilderna är tagna av mig, se men inte röra. :)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmy Holm

Härliga bilder Anna! :D

Svar: Tack Emmy!
Sangster

2012-07-12 @ 03:08:03
URL: http://emmyholm.blogg.se
Postat av: My Vestlund

Coola pics!

2012-07-13 @ 11:21:21
URL: http://myvestlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0