Idag

Imorgon är det måndag. Imorgon är det dags för första utomhusträningen för säsongen. Imorgon fyller Agnes år. Imorgon kommer Emmy hem!

I förrgår var det fredag. I förrgår jobbade jag igen. Det går jättebra, men man blir hyfsat trött efter en dag med matkassepackande. Träffade Johanna och Elin efter jobbet, vi fikade på peace & love cafét, trevligt, trevligt. Johanna bor i Uppsala, så vi ses inte så ofta, men vi planerar att hälsa på na snart!

Igår var det lördag. Igår spenderade kg halva dagen i sängen och trodde att jag aldrig skulle komma ur den, men sen bara bestämde jag mig och så blev det en springtur istället! En riktigt skön en! Men det är klart det ska jävlas, det kändes som om jag hade oändligt med energi, men ett av det sista jag gjorde var att skada mig... Hoppas verkligen det känns bättre imorgon, för jag tänker inte hoppa över fotbollsträningen. På kvällen var jag hem till Elin och hade det trevligt :)

Idag är det söndag. Idag har jag shoppat loss på kupolen. Det blev en del oplanerade köp. ^^

Resterande timmar av kvällen kommer jag spendera framför Dexter.


Kommentarer
Postat av: Sofia

bloglovinbyte? :)

2013-02-25 @ 13:06:53
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0