Tuesday with Emmy

Som ni redan vet så är Tisdag numera min favoritdag i veckan! Jag kommer att komma till den bästa delen, men jag tänker berätta om dagen i kronologisk ordning (no peeking!) ;)

Efter att jag lämnat barnen på skolan tog jag sovmorgon (nej, detta är inte den bästa biten..) och efter det så snabbade jag och Emmy oss in till Cambridge, eftersom vi inte hann med allt vi (hon) ville igår. (Nej, Cambridge och det faktum att vi åt på Nando's igen, är inte heller det bästa...). När det var dags att hämta barnen gjorde jag det själv och lämnade Emmy i stan, för Jonathan har tennis i stan så Emmy kunda vara kvar ett tag till eftersom jag snart skulle komma tillbaka.

När Jonny hade tennis så gick jag på en kort, men lång (tidsmässigt) promenad med Caroline, medan Emmy gick vilse när hon försökte hitta oss, men tillslut kom hon fram! ^^ Så sedan åkte vi hem igen och väntade på att Andrew skulle komma hem så att vi kunde sticka till Royston för min fotbollsträning (Ja, snart kommer den bästa biten...). Medan jag hade träning så tog Emmy en springtur i mörkret i Royston, jag är lite imponerad över att hon hittade tillbaka till fotbollsplanen måste jag säga! ^^ Träningen var väldigt rolig och trevlig och bra och alldeles, alldeles underbar. Ja, jag kanske överdriver lite, men grejen är att jag blir verkligen lycklig när jag har varit på träning i Royston! Så, nu kommer den bästa biten: lagets manager, Pat är väldigt angelägen att få med mig att spela på matcher (men tyvärr har jag inte registrerats riktigt än..) och killen som håller i våra träningar, Stuart sa att jag gjort riktigt bra ifrån mig och att han var imponerad! Nästan så att man blir kär! Haha. (Ja, det är okej, han är bara något år äldre än mig, haha)


Lovely Caroline ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0