6.30

Så tidigt gick jag upp idag. Ja, jag är ledig på helger. Varför? För att jag är fotograf. Det har varit så sjukt bra väder de senaste dagarna och igår fick jag idén att gå upp tidigt och fota soluppgången. Jag var tveksam på om jag verkligen skulle klara av att gå upp, för när jag väl har somnat är det värsta som finns att komma ur sängen, men jag klarade av det och jävlar vad glad jag är för det. Det var ett av det vackraste jag sett. Såg förrutom den ytterst fina soluppgången också en räv och en kanin :) och ekorrar, men dem ser man hela tiden ;)

Jag gick en promenad på två timmar och var alltså hemma igen 8.30, då åt jag en snabb frukost och sedan stupade jag i säng igen! Åtehämtade mig och runt ett tog jag bilen till Cambridge. Gick mest omkring och njöt av värmen, men det var lite kaotiskt eftersom stället var fyllt med turister! De säljer färska fräscha frukt/bärsmoothies på marknaden, så de var bra att svalka strupen med :) Blåbär och hallon + jordbugg och banan. Så gött OCH nyttigt! ;)

Trött och varm bestämde jag mig för att det fick räcka med stadsmiljö för dagen och åkte hem och där var det snart dags för grillat! Men innan det spelade jag, Jonny och Caroline lite fotboll ^^

Det är min dag och den har varit JÄTTEBRA, men nu är jag sååå trött.

- Fler bilder från min morgonpromenad kommer att komma -





Kommentarer
Postat av: isabelle

:)

2011-10-02 @ 22:16:10
URL: http://isabellesorensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0