Johanna

I förrgår åkte Johanna tillbaka efter att ha varit här i några dagar. Vi har hunnit med en hel del! :)

Hon anlände med buss i Cambridge Torsdag förra veckan (29/3-2012) och efter att ha virrat runt ett tag så hittade jag henne och tog med henne till Nando's. En restaurang som alla mina besökare har älskat och jag är helt tokig i! Kommer verkligen sakna Nando's när jag flyttar tillbaka till Sverige och hoppas lite naivt att det kan komma till Sverige en vacker dag, helst till Borlänge också...

På fredagen hade Johanna tyvärr en hemtenta, men medan hon spenderade tid vid datorn, passade jag på att träna. Efter det tog vi en kort vända in till stan och kom nästan försent till skolan när vi skulle hämta barnen, men det gick bra ;)

Lördagen var dagen med stort D! Det kunde ha gått ganska illa om jag inte frågat Johanna, när jag kört ungefär en halv kilometer hemifrån om hon hade med sig biljetterna... Men efter att vi i smått panik åkt tillbaka och hämtat dem gick allting bra och efter ungefär en timme var vi framme i Leavsden och skulle besöka; Warner bros. Studios, the Making of Harry Potter! En händelserik dag som jag sent kommer glömma! När vi var på väg hem från Leavsden så stannade vi i Royston och åt på Kinarestaurang. Jävligt god mat måste jag tillägga...

På Söndagen var det dags för näst sista matchen för säsongen för Royston Town ladies och Johanna hade tur, hon fick se en väldigt spännande och intensiv match som vi också vann med 3-2! Fint väder och otroligt kul att spela just den dagen! Senare åkte vi för att äta middag och gå på bio, Nando's igen och filmen var "the Hunger Games". Nu måste jag bara läsa böckerna ^^

På måndagen var det dags för att utforska Cambridge mer utförligt och självklart blev man lite fattigare... Vi avslutade dagen med att käka middag på Pizza Hut! På tisdagen var det dags för Johanna att åka hem och det kändes som att dagarna gått väldigt fort!

Tack för besöket Johanna!




Vår!


Cambridge


Nando's!




Jag spelade Mittback: #5


Pizza Hut: kyckling, ananas och en massa mozzarellaost...



Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för jag fick komma!! Det var super! :D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0