Juni, Juli, Augusti

Längtar till våren och sommaren. Längtar till värmen, ljuset, färgerna och stugan. Längtar till Green Day på Ullevi och "Peace & Love". Läntar till sommarkvällar på altan. Längtar till fotboll på gräs och promenader i solnedgången. Längtar tills jag fyller 18 år och till jag kan ta körtkort. Listan fortsätter...

Bästa sommarmusiken är enligt mig "Gyllene Tider"!



Jag sitter här en stund
Och blundar men jag ser ändå
Jag räknar varje sjunde våg
Och svävar i en guld trädgård
Jag har suttit här ett tag
Sommarnatt blev sommardag
Jag ville aktivera min tro
Jag ville höra gräset gro
För hela året har jag väntat på
Juni, juli, augusti
För vindarna är varma då
Juni, juli, augusti
<3

Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Svar: Absolut! :)

2010-02-28 @ 20:28:05
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: Bambi

Sv: Ja (:

Men nu är det bara två kvar att ladda ^^

2010-03-01 @ 15:59:35
URL: http://bambifuckface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0