Peace & Love - Carl Norén

OBS[Bilderna är tagna och redigerade av mig, kopiering är ej tillåten, se men inte röra.]

Först ut på festivalen för mig blev Carl Norén, singer-songwriter mest känd för Sugarplum Fairy, men Sugarplum Fairy är lite på is just nu, så då passar Carl på att gå lite solo antar jag :)

Det är nog fjärde eller femte gången jag ser honom live, älskar hans låtar, men han borde verkligen ge ut en skiva snart! ;) Han är en fantastisk musiker och ibland tror jag tame fan han spelar tre intrument på en gång!
MySpace

Han spelade på scenen Athena, scenen som finns i folkets park året om, scenen där jag fick sommarlov på alla mina år i låg och mellanstadiet ;)

OBS[Jag har fotat alla bilder med min kompaktkamera som jag fick i 18-present: Coolpix P100]






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0