Kalorier

Ett till kalorischema! Det verkar lite i kalorier, men så gott och efter en dag på detta är jag inte alls hungrig! Detta är dock en dag utan hårdträning, bara enklare träning.

Dagen börjades med en bagel, sedan tränade jag lite och sedan tog jag en (rätt lång) tupplur. Sedan gjorde jag den godaste lunchen jag någonsin gjort... så nyttig och så enkelt. Grillade en kycklingfilé som jag lagt i soya/salt/peppar och till det tomat, gurka och paprika (massor av paprika!) och till grönsakerna hade jag OLWs dip mix: Fresh Island, som pappa varit så snäll och skickat till mig!

Nu är det dock så att jag inte har ätit middag än, eftersom Andrew lagar den, men för er som gör er egen middag är jumboräkor och nudlar ett förslag, som jag tidigare gjort till Lunch.

Vad ska man dricka till detta då? VATTEN såklart!

Allt som allt är detta ca. 1035 kalorier, vilket kanske är lite lite, men är man pigg, inte hungrig och inte understiger 800 (viktigt!) så är det okej och så är det inte säkert att det är så få kalorier, jag kan ha räknat helfel.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0