Min nya blogg

Anna heter jag och jag har skappat denna bloggen av en enkel anledning;

Jag vill bli smal och hälsosam.

Har halvhjärtat försökt i flera år, ibland mer seriöst, och det sista jag tänker varje natt är att imorgon, DÅ ska jag börja leva rätt och så kommer den där morgonen och jag är trött som fan och träning och en bra livstil är det sista jag tänker på... Så nu har jag skapat den här sidobloggen till min vanliga foto och musikblogg Sangster.blogg.se för att jag ska bli mer peppad.

Jag har tänkt lägga ut bilder som ska inspirera och tips som ska hjälpa. Bloggen är för min skull, jag kommer inte sträva för att bli känd och jag är inte en sådan människa som vet allt om träning och kost utan jag gör det som känns rätt och försöker följa de råd jag lärt mig i livet, men är det någon som känner sig peppad när de kikar in på denna blogg så blir jag väldigt glad för det! :) 

Okay, here we go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0