Peace and Love I

Torsdag

Backyard Babies
Först att se i år blev Backyard Babies, de var suveräna!
Jag gillar verkligen inte Dregens stil... Ush, han hår är bara så snuskigt XD Men sångaren Nicke Borg är däremot inte så pjåkig att titta på XD Jaja, det handlar om vad man hör inte vad man ser och de lät BRA :D
Observera att jag har tagit alla bilder med mobilkameran... Är sjukt besviken på att man inte får ha med sig systemkameror... -.-

Johanna, Elin, Emelie
 
JOHNOSSI

Johnossi näst, besviken på att The Kooks inte kom :( men även om jag inte hade lyssnat på Johnossi så var de en bra ersättning! De lät skitbra :D Starkt att bara vara 2 i ett band :D

KEANE

Keane! :D Skitbra! :D
Dagen innan Peace and Love hade jag planerat att springa runt älven, men min kompis Agnes fick för sig att jag skulle vara med henne istället och till slut gick jag med på det och sedan på Torsdagen när jag står och tittar på Keane så berättar sångaren; Tom Chaplin "That they'd had a great time in Borlänge, walking by the river and..." Tänk så hade jag sprungit runt älven ändå och tänk om jag hade stött på Keane!! XD heeeftigt.

J, A, I, F, E, E. Johanna, Anna, Iz, Frida, Elin, Emelie :)

Vi såg såklart lite annat också, men inget direkt värt att skriva om ;D
Klicka på Bilderna så kommer ni till låtar med banden! Skitbra ena! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0