11/10-09 Green Day!

Underbart! Grymt! Hur häftigt och bra som helst!

Tack till min underbara pappa som gav mig biljetten till Green Days uppträdande i Globen i födelsedagspresent!! Älskar dig!

Det var så jävla bra, men jag kunde inte ta några bra bilder... Man får ju inte ha med sin systemkamera... Hatar den regeln och jag fattar den inte heller! Kan nån förklara för mig varför det är så?????!?
 Titanic--utställningen bleknade ganska rejält efter det att vi hade sett Green Day live! De är så grymt bra! Kommer väl förmodligen skriva något mer om det men nu är jag så jävla trött så jag måste gå och ta mig en tupplur, kom hem runt 2-3 i natt. -.-

Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: Agnes

Nice :D :P

wtf?! vilken cpregel om systemkameran? XD

2009-10-13 @ 19:11:37
Postat av: Linnéa Haver - foto och design.

Hejhej, härlig blogg!

Vad tycker du om min nya design och foton?

Tycker du om dem, så glöm inte att prenumerera på min blogg via bloglovin så du enkelt hittar tillbaka. Puss och kram, ha en fortsatt härlig dag!

2009-10-14 @ 13:24:22
URL: http://linneahaver.blogg.se/
Postat av: Anna

åh. Green Day, livets kväll !

2009-10-22 @ 18:12:31
URL: http://www.poetsia.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0