WTF?

Ja, det är vad jag har att säga om att vara sjuk på julen.

Ont i halsen och har sådana där ticks typ, att jag måste svälja var tredje sekund, vilket gör att det gör ännu ondare och så är jag rädd för att hosta, för det gör ääännu ondare, men jag lever.

Fick lite pengar igår vilket var trevligt, måste bara vara diciplinerad och spara allt jag kan få in framöver. Sjukt jobbigt att vara sjuk just nu eftersom jag har jobb inbokat ikväll, behöver alla pengar jag kan få, men det är jättejobbigt att vara sjuk hemma, men hur jobbigt är det inte då om man ska jobba från 18.30-02.00? :'( Därför har jag och mamma köpt hela ICA kvantums apotek, typ ;) för att göra det så lätt som möjligt :)

Var hemma hos farmor och åt den traditionella juldagslunchen idag, underbart gott som vanligt, även om halsen kändes som rakbland då och då. Kärlknöl (älgkött) och potatisgratäng är vad vi får hos henne varje år :)

Kommentarer
Postat av: Emmy

Inte potatissallad, utan potatisgratäng xD

2010-12-25 @ 18:57:47
Postat av: NATTAFOTO-drömmen om att bli fotograf

cool blogg :D

2010-12-25 @ 22:04:27
URL: http://nattafoto.webblogg.se/
Postat av: NATTAFOTO-drömmen om att bli fotograf

Sv: Tack så hemskt mycket :D

allt bra med dig?

2010-12-26 @ 19:32:19
URL: http://nattafoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0