A Pretty Good Day Today!

Visst, började med skola, men jag överlevde ;)

Sen gick jag, Elin och Tomzz till stan och fikade, tummen upp för det! Efter det gick vi till Folk å Rock (Skivbutik) och kikade och jag fick en tidig julklapp av Tomzz! Killen är knäpp, men jag är tacksam ;D Sen hem och hittade 4 brev till MIG i brevlådan! :O får knappt ett i vanliga fall! Haha, men ett var ett paket med priset i en tävling jag vunnit :P och ett annat var avin till min nya mobil! som jag har väntat! :D men tvekade att gå och hämta den, hade precis gått hem precis samma väg och frös näsan av mig -.- men jag gick med syrran och nu har jag den i handen! :D

Så en riktig presentdag idag ;) "Flogging Molly - Live at the Greek Theatre" "New Moon" filmen och HTC Wildfire :D

Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tack :D

2010-11-30 @ 18:21:50
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tack :)) Ja, det är så fint!

2010-12-02 @ 17:40:52
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0