All By Myself

Don't wanna be, aaaaaaall by myself (Se framför er Bridget Jones, fast istället mig sittandes framför datorn och sjungandes, eller snarare mimandes, för fullt så bekväm i huset är jag inte än...)

Nej, jag känner mig inte så lonely, men idag var första dagen jag tog hand om barnen helt själv! (OCH jag satt faktiskt nyss som beskrivningen ovanför... och Bridget Jones är väl ändå brittisk kultur! Heh... Även om Renée Zellweger är amerikansk.)

Jisses nu blev det mycket svammel.
Anywaaay...

Som sagt, första dagen ensam med barnen. Det har gått jättebra. Vi bakade cupcakes, spelade spel, lekte i trädgården, lyssnade på musik, videosamtalade med min syster och tog en kort promenix. Allt gick i alla fall jättebra tills teatime. De åt spagetthin som jag gjort åt dem jättebra, men de vägrade äta resterna av köttfärssåsen Helen gjort... Men, som tur var hann Helen komma hem, så då var det inte riktigt mitt ansvar längre. De är så härliga barn, men när det kommer till att äta mat är det riktigt jobbiga.




Kommentarer
Postat av: Emma

du kunde fått öva med att ge mej mat, jag lovar att jag är 10 gånger värre än dom ;)

2011-08-24 @ 01:47:09
URL: http://emmabl.webblogg.se/
Postat av: Emma

åååh cupcakes!!! i want one!!

2011-08-24 @ 16:04:00
URL: http://charmedsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0