8

Jag är rädd för ormar.

Det har blivit värre på sista tiden... Tror det är pga Indiana Jonesfilmerna (Känn dig skyldig, du vet vem du är..) Haha. Jag ryser så fort jag får syn på en orm, det är värst om den är liten, lång, slingrig och jag vet att den är giftig... Stora är inte lika farliga... Fattar inte att jag har sett Snakes on Plane... Haha, face your fears! Men det är inte en riktig fobi skulle jag tro, inte tillräckligt allvarligt.


InlandsTaipanen, Världens giftigaste orm, vad jag har hört i alla fall. Trevlig kille, som bara finns i Australien och har tillräckligt med gift till att döda 100 vuxna människor. Så det är ju inte direkt en obefogad rädsla ;D haha, även om oddsen att stöta på de mest giftigaste är väldigt liten.

Kommentarer
Postat av: FATMA | underhållning

Jag hatar ormar, äääeeh. Haha.

2011-03-02 @ 10:48:27
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: Niclas

Känner mig inte alls skyldig till det... ;)

Och den där lilla sötnosen är faktiskt ganska snäll för att vara en giftorm ;D

2011-03-02 @ 16:38:43
URL: http://kufuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0