First match in the UK

Så idag var dagen med stort D. Min första match i England med Royston Town FC ladies spelades idag :) Måste tyvärr medela att det blev en förlust... 1-5.

Det blir inte enkelt att förklara denna matchen... haha. För jag spelade en position som är väldigt, väldigt ovan för mig. Jag kom i omklädningsrummet och på en whiteboard tavla hade Pat ritat up laget. Jag spelade defensiv mittmitt i princip. Jag spelar vanligtvis ytterback. Jag föredrar att spela kantpositioner framför centerpositioner, det blir så förrvirrande i mitten, haha. Bredvid mitt namn hade han gjort tre pilar åt alla håll.... Ja och det var ungefär det jag gjorde, sprang åt alla håll mest hela tiden, haha. Men jag försökte och det gick inte helt åt skogen i alla fall :) Ingen skada heller (knock on wood) förutom att jag efter en nick fick ganska ont i pannan och är rädd att det kommer lämna ett märke... ;) I alla fall så är det lite skillad på att spela i Sverige och i England, hemma spelade jag i division 4 vilket betyder att man fick byta spelare på planen hur ofta man ville, men inte här och jag spelade alltså hela matchen. Kan säga att det är bra att jag har springit en del på egen hand, för det behövdes kondition för den positionen! Trevligt att Stuart sa efter matchen att de hade tänkt sätta mig på högerback, men att de var tvungna att röra om lite och då hamnade jag där jag hamnade ;)

Hoppas det där inte blev like förvirrande som det var för mig idag... ;) Pat är lagets manager och Stuart är vår tränare. :) Nu är jag i alla fall jättetrött, god natt!




Kommentarer
Postat av: Marielle

Hur spenderar du helst din söndag? :-)

2011-11-13 @ 20:00:45
URL: http://elleiram.se
Postat av: Sara Andersson

Hejsan, nu säljer jag min systemkamera, några objektiv, fjärrutlösare och lite annat då jag ska köpa en ny kamera som jag kan utvecklas med.

Det jag ska sälja är:

- Sony Alpha 350 (systemkamera) + orginalobjektiv

- Tamron 70-300 (teleobjektiv)

- Sony AF-DT 50/1.8 SAM (fast optik)

- Giga T Pro fjärrutlösare (mycket bra märke)

Samt diverse filter samt 3 st minneskort på 8, 16 och 16GB.

Allt är av mycket bra skick då jag har vårdat dem som mina små bebisar (haha).



Vet du någon som är intresserad av en systemkamera för nybörjare, men som ändå låter fotografen utvecklas, så säg jättegärna till på antingen en kommentar i min blogg eller via min mail, vill gärna ha det sålt ganska snart. kvitton och allt som jag fick när jag köpte det kommer med såklart.



tack på förhand! :)

/Sara Andersson

www.saraanderssonfoto.se

2011-11-13 @ 20:56:48
URL: http://www.saraanderssonfoto.se
Postat av: B&L

=)

2011-11-14 @ 00:29:51
URL: http://beckaliza.blogg.se/
Postat av: deniseholmsten

hej! nu har jag dragit igång veckans blogg igen, då man bokstavligt vinner i en vecka! vinnaren får en bild och länk publicerad i min blogg meny och där stannar den i 1 vecka. SUPER BRA sätt att få läsare! direkt länk :http://deniseholmsten.blogg.se/2011/november/ny-veckans-blogg.html#comment



KRAM!

2011-11-14 @ 18:12:37
URL: http://deniseholmsten.blogg.se/
Postat av: Niclas

Låter förvirrande, förmodligen därför jag alltid velat vara anfallare, bara att ösa allt på mål.. Eller så kan det bero på att jag älskar att göra mål också iof xD

2011-11-15 @ 03:12:52
URL: http://kufuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0