London with sis

Lördagen förra veckan, dagen efter Emmy kom hit till mig i England, så tog vi tåget till London! Vi hade en väldigt trevlig dag, fick väldigt ont i fötterna och var väldigt trötta vid dagens slut dock! Vi gjorde inte de typiska turistgrejena direkt, som att se Big Ben eller Tower Bridge, utan Emmy litade på att jag skulle ta henne till de bästa platserna och jag tror hon blev ganska nöjd med dagen! ;)

Det första vi gjorde var att ta tunnelbanan till Camden och sedan gick vi på Camdens olika marknader, Camden stables market är en storfavorit hos mig och nu även hos Emmy ;)

Sedan har jag inte riktigt koll på vilken ordning vi gjorde saker, men vi besökte bland annat M&M world, Oxford Street och British Museum. När vi skulle åka hem igen så passade vi på att leta reda på plattform 9¾, dock har de flyttat den temporärt för de bygger om lite här och var inne på Kings cross.

Otur eller tur att vi var i London under Halloween? Jo, för på gatorna trängdes vi med zombies! Haha, det var en ganska rolig syn måste jag säga, tyvärr fick jag ingen bild på det...



Emmy på tåget till London




På Camden Stables Market skaffade vi oss Henna tatueringar






Emmy på tåget hem från London





Kommentarer
Postat av: Emma

Yaaay :D

2011-11-03 @ 09:51:47
URL: http://charmedsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0