En sådandär lista

Namn? Anna Maria Louise Holm
Ålder? 19
Vad köpte du senast? Bensin tror jag... Men det är tråkigt så svaret får bli Ace Ventura-filmerna. ^^
Vad spanar du in hos det motsatta könet? Spanar inte in något speciellt, det är väl helheten..
Favoritglass? Jag gillar Ben & Jerry's cookie dough till exempel.
Aktuellt humör? Ganska bra :)
Favoritgodis? Choklad
Din favoritlåt i nuläget? Hmm.. Everybody ready - Backyard Babies
Favoritdryck? Coka Cola...
Spelar du instrument? Nej :'(
Sover du tungt? Nej och det har jag fått bekräftat nu när jag bor i ett hus med två små barn...
Beskriv din klädstil! Det varierar, men rockigt blandat med skogsmulle och sportigt? Haha, ibland svart ibland en massa färger..
Vart ser du dig om 10 år? Ingen aning
Husdjur? Katt, både här i England och hemma i Sverige
Turnummer? 17. Men om jag får tur ifrån det vet jag inte, haha. Men jag vill gärna spela fotboll i tröja #17 ^^
Favoritband? Billy Talent
Hur ser ditt hår ut? Ganska mörkt brunt och ganska långt och ganska platt.
Har du ont nånstans? Ja. Öm lite varstans, haha. men en smärta jag kände senast när jag var ute och sprang var i axlarna/nacken.
Röker du? nej, skulle ALDRIG falla mig in.
Snusar då? Nej
Vad har du ätit idag? En bagel + en liten skål med makaroner och bacon...
Vad ska du göra imorrn? Sova <3
Visningsbild på MSN? En bild på mig?
Vad vill du ha i julklapp? pengar... Och en ny extern hårddisk :(
Kan du tänka dig att ha hästsvans? ehm, ja. Har det nu.
Favoritstad? Borlänge. Yes, lite tråkigt kanske, men det är ju hemma :)
Bästa musikgenren? Hatar att behöva definera vad man lyssnar på, men någonslags rock i alla fall...
Hemmakväll eller fest? Hemmakväll
Red bull? Nej
Sex eller kärlek? Kärlek
Vilken är snyggaste skådisen? Johnny Depp.
Kan du sjunga? Heheh... Tror inte det, men jag gör det ändå ;)
Tror du på liv efter döden? Nej, tyvärr
Är du rädd för att dö? Ja, är väl det.
Favoritårstid? Sommar
Favoritbok? Pirater!

Kommentarer
Postat av: ANGELICA [foto&basket]

Gillar verkligen din blogg! :)

2011-11-04 @ 20:24:18
URL: http://steeler.blogg.se/
Postat av: I Am So Me

åh såg Billy Talent på P&L förra året, sjukt bra band !

/Crille

2011-11-06 @ 16:29:09
URL: http://www.iamsome.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0