Tomorrow

Känner mig lite stressad... Ja, imorgon är det tisdag som brukar vara min favoritdag, men just nu känns det som att jag vill hoppa över den... Fast inte fotbollsträningen. hehe.

Stressigt blir det eftersom Jonny har ett pianoprov i Cambridge imorgon (14.05) så jag måste hämta honom från skolan tidigare än vanligt och sedan måste vi åka till Cambridge och hitta stället han ska göra provet på... Det kommer säkert gå snabbt, men det känns inte som att det är någon idé att åka hem igen eftersom Jonny har tennis i Cambridge klockan 16.00. Jag har fixat en playdate till Caroline så det blir lite mindra åkande fram och tillbaka i alla fall, men efter Jonnys tennis är slut måste vi skynda oss till Bethany (kompisen som Caroline kommer vara hos) och hämta henne innan Jonny måste till cubs (unga scouter). Vanligtvis brukar Jonny få skjuts av en annan mamma, men hon fick barn inatt, så jag vet inte om det kommer fungera imorgon... Sedan 19.30 är det dags för mig att åka på träning...

Förstår ni? ^^

Igår skrev jag att jag var väldigt trött efter matchen och jag gick och la mig väldigt tidigt, men tror ni jag somnade? It's not fair.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0