No Camera

Så fort jag vaknade idag (eller när jag kände för att gå upp snarare) så fixade jag mig lite och sedan stack jag in till stan :) Har gått omkring där nästan hela dagen och utan jacka dessutom! har varit väldigt skönt väder idag :) (Fast jag hade ju inte direkt T-shirt på mig...) Det mest jag köpte var saker att äta... haha, men jag köpte saker så det räckte igår ;) Började med att köpa brunch, vilket fick bli kinesisk gatmat (street food...) Vilket är ett av det bästa jag vet! Mums! Mitt andra köp av ätbart ting blev på samma fik som igår! :) En kopp varm choklad med vispgrädde och mini-marshmellows + en bit morotskaka. Jag satte mig ute i solskenet idag och läste min bok. Det var inte dumt, inte dumt alls ^^ Hade dock ingen kamera med mig idag. Väskan blir så tung och jag får ont i nacken/axlarna, så idag fick den stanna hemma. Ett beslut som jag nästan alltid ångrar... men ont fick jag i alla fall inte, så det är bra :)

När jag körde hem från stan såg jag solnedgången som var väldigt vacker, tänkte fota den, men jag hann inte... :( Jaja, jag har en massa fotografier på solnedgångar redan :)




Kommentarer
Postat av: Denise Holmsten♥

grym headerbild! hoppas du får en super bra lördags kväll! puss

2011-10-22 @ 20:58:31
URL: http://deniseholmsten.blogg.se/
Postat av: Sanna

Sv: Tack så mkt! :)

2011-10-23 @ 09:45:06
URL: http://sannakumlin.blogg.se/
Postat av: sanna

DAGENS BLOGG - vinnare & ny omgång uppe nu! Missa inte chansen att synas inför ca 1000 dagliga besökare, lycka till :)

2011-10-25 @ 21:00:58
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0