Tuesday's the best day!

True that!

Yes, just nu är det tisdagarna jag mår som bäst på. För att då har jag fotbollsträning! :) När jag åker hem efter träningen varje tisdag så gör jag det med ett leende på läpparna :) Det är väldigt skönt att känna att man hör hemma någonstans när man har flyttat till ett annat land helt ensam! och det känns som att jag gör det :) (hör hemma alltså). Lagkamraterna är väldigt schysta och träningarna är roliga :) Ja, oftast ;) Idag fick jag lite problem dock... Vår ordinarie coach var inte där idag och vi skulle ha fitness med en kvinna som jobbar på ett friskis och svettisliknande ställe. Yey! tänkte jag... Men jag gjorde som hon sa.. ;) tills... Vi gjorde en övning som gick ut på att starta i armhävningsläge typ och sedan dra upp ett knä i taget till armbågen. Då började det dra i mina semitendinosusmuskler (HAHA! Jag kollade wikipedia och det var det bästa jag kunde hitta, kan vara helfel...). Efter den övning kändes benen otroligt sega och svaga, plus att musklerna var stela. Det kändes som att jag var väldigt, väldigt nära att sträcka någonting, så efter det gick min träning ut på att masera mina lår och jogga sakta fram och tillbaka för att försöka värma upp mina muskler (wow, detta inlägg måste vara jätteintressant...). Så jag var inte med på mer fys, tur i oturen.. Haha, nej men jag behöver det verkligen kan jag säga. Jag är van att träna minst två gånger i veckan (plus en match på det) och att cykla lite var stans, men nu tar jag bilen nästan överallt (blir så när man bor på landet...) och vi tränar bara en gång i veckan och jag kan inte spela matcher än :(

Över till lite mer intressanta och roligare saker! Emmy kommer hit på fredag! :D :D OCH jag är ledig imorgon! ;) Ska SOVA! och träna lite hade jag tänkt, musklerna börjar ju fan tvina bort!

Vad kul att den intressanta delen blev två rader och den svamlande delen blev way longer... Haha. Utan bilder blev det också... Well, well.

Kommentarer
Postat av: emma

sv: jag vill jag vill jag vill!!! :D

2011-10-26 @ 10:07:04
URL: http://charmedsisters.blogg.se/
Postat av: deniseholmsten

hej igen! jag hoppas verkilgen att du har haft en super bra dag ? :) puss och kram sötis!

2011-10-26 @ 18:12:50
URL: http://deniseholmsten.blogg.se/
Postat av: Niclas

SV: Ja det är den ju ja, satan också xD

2011-10-27 @ 15:44:41
URL: http://kufuffin.blogg.se/
Postat av: L O U I S E

Jag älskar din header!

2011-10-27 @ 19:28:39
URL: http://louisetennis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0