Högskolan Dalarna

Imorgon börjar jag skolan. Ja, det känns nästan som om att jag är 7 år och ska börja ettan... Grafisk Design på Högskolan Dalarna är vad jag ska gå de närmsta tre åren. Första gången som jag inte känner någon när jag ska börja plugga på en ny skola. Nervös? Ja. Men klarar jag av att flytta till ett annat land helt själv och börja träna med Royston Town FC utan att känna en kotte, så ska väl detta gå vägen!
 
Om man inte vore så jäkla blyg... men, men, jag har blivit lite bättre på att vara social tack vare min tid i England i alla fall.
 
Får se hur nollningen blir också. Jag är inget stort fan av sånt där, jag tycker att det vora bättre om man spelade fotboll eller brännboll för att lära känna varandra, att springa omkring på kupolen och sjunga pinsamma visor är inte my idea of fun... Men man får väl ställa upp, de säger ju att det är bästa sättet att lära känna folk.
 
Som Agnes så fint uttryckte det, så hoppas jag att may the odds may be ever in my favor. ^^

Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

Det kommer gå fint :) jag kommer ju troligtvis att börja där till våren, om de nu tar in då, ska kolla lite närmare på det ;) men först lite engelska barnböcker i Falun...

Svar: Härligt! ^^
Sangster

2012-08-27 @ 11:40:02
Postat av: Marie

Lycka till med studierna. :)

Svar: Tack! :)
Sangster

2012-09-09 @ 13:59:14
URL: http://marieguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0