Kändistätt

OMG!! Idag såg jag Björn Ranelid och Ulrik Munter! Fattar ni! Båda två på samma dag! Alltså, hur kan man ha sån tur!? Gud, jag darrar bara jag tänker på det!
 
Juust kidding. Haha
 
Seriöst. Såg båda två på kupolen idag. Han är fan lika orange i verkligheten som på TV...
 
Anyway. Spenderat dagen med Agnes. Har Videochattat med syrran som befinner sig i England också :) Jag älskar dig Emmy, du är jätteduktig!
 
Igår var jag hem till Johanna och fikade. Hon är så där duktig och flyttar till Uppsala på Måndag för att plugga. Så Agnes bor i Malung på vardagarna, Emmy bor i England och Johanna i Uppsala... Stop leaving me! ^^ skämt åsido är det en jäkla tur att min käre vän Elin bor kvar i Borlänge fortfarande (än så länge..).
 
Match imorgon mot Mora, i Mora. Vi får se hur det går.
 
Resten av kvällen skall jag spendera med familjen Stark.

Kommentarer
Postat av: malin

hahahahhaa lika orange som på tv !!! xD han är ju orange men lät så jäkla kul.. xD

2012-08-26 @ 09:47:24
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: Niclas

SV: Vissa band klarar man bara inte av, ATL exempelvis gör mig illamående :(

2012-08-26 @ 13:29:02
URL: http://kufuffin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0