Sentimental

Jag har inget minne kvar på min laptop, vilket tvingar mig att gå igenom alla mina bilder och rensa ut en hel del och jag passar samtidigt på att göra säkerhetskopior på de viktigaste (Jag har tagit fotografier på en seriös nivå i lite mer än fem år och det är första gången jag tar tag i saken på riktigt och skapar en back-up...). Just nu rensar jag bland bilderna jag tog under min tid som Au-pair i England. Bilder på Caroline och Jonathan gör mig både glad och ledsen. Jag saknar dem när jag tittar på bilder där de är som bäst, glada och busiga. Bilder från fotbollen ger mig också blandade känslor. Jag är så otroligt tacksam över att ha fått spelat med Royston Town FC en säsong och jag saknar det gänget något otroligt! Samtidigt som jag saknar det, är jag också glad att jag är hemma, men en del av mitt hjärta kommer alltid att finnas i Cambridge, England. Så är det bara.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: marlene

sv: haha tack!:)

fina bilder och fin blogg :)

2012-08-02 @ 14:30:49
URL: http://maarlenez.blogg.se
Postat av: Emma Andersson

Fint med minnen!! :D jag har inte heller ngt minne kvar på datorn, men det är pga alla serier jag kollar på ;)

2012-08-04 @ 21:54:12
Postat av: Stephanie

Mysiga bilder!

Sv: Tack så mycket! :D

2012-08-05 @ 04:57:50
URL: http://stephaniesbilder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0