6 Month Anniversary

Idag är det sex månader sedan jag flyttade till England. Det har firats med extra jobb ;) Helen och Andrew är på fest i Lincoln och kommer hem i morgon. Imorse hade Jonny fotbollsmatch så vi var iväg på den, tyvärr förlorade Jonnys lag, men jonny spelade bra i mål, han delade positionen med en annan kille, så de turades om.  Det var väldigt blåsigt när de spelade och Caroline frös (och hade tråkigt) så vi missade början av matchen för vi åkte till ett café och fikade lite och sedan åkte vi tillbaka och såg 3/4 av matchen ungefär. Denna gång frös inte Caroline för jag gjorde en mössa av min huva, lite smart sådär och så höll jag i henne 70% av tiden... haha.

Firat har jag också gjort genom att äta ganska onyttigt... På fiket åt jag en muffin och när vi kom hem så bakade vi paj och till middag åt jag pizza... Jag haft bättre dagar, haha. Men det är inte varje dag man firar sex månader i England ;)

Imorgon är det dags för match igen. Fick ett sms av min manager nyss som berättade att matchen kommer startas med en tyst minut. Detta för att hedra 22åriga Jenny Kerwood som kollapsade och dog under en fotbollsträning i Hutton. Sorgligt och väldigt skrämmande...




Kommentarer
Postat av: Filmer & Serier

Hejhej! Har en fråga uppe i bloggn som jag undrade om ni kunde svara på! :) http://filmerochserier.wordpress.com/2012/02/17/vad-vill-ni-se-mer-utav-i-bloggen/

2012-02-19 @ 11:04:35
URL: http://filmerochserier.wordpress.com
Postat av: LINNEA – lgullarbergs en tokig blogg om foto och vardag▼

fin blogg :)

2012-02-19 @ 16:04:14
URL: http://lgullarbergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG HAR HITTAT DET! :D

http://tjanapengarenkelt.blogg.se/2012/january/tjana-pengar-snabbt-och-enkelt-funkar.html#comment

Den ÄNDA sättet som fungerar att tjänapengar utan att någon drar skatt eller bluffar!! :D

får 7010kr denna månad, prova själv! :D

2012-02-19 @ 19:16:07
Postat av: LINNEA – lgullarbergs en tokig blogg om foto och vardag▼

allt bra med dig? :)

2012-02-20 @ 15:53:13
URL: http://lgullarbergs.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hejsan!



Om jag inte minns fel läste jag förut att du hittade en familj via aupair-world.net. Vad jag förstår är det annorlunda om man jämför med organisationer, så min fråga är: hur trovärdig är sidan? Kan man lita på det här med inbetalningsavgiften och att dessa familjer faktiskt existerar?



Hoppas på svar!

2012-03-17 @ 09:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0