Löparknä

Det tog ett tag för mig att ta tag i mitt problem med knät. Jag har varit lite rädd. För att de skulle säga att det inte är någonting eller att det skulle vara något obotligt, men i förrgår så ringde jag vårdcentralen och beskrev mitt problem. Igår ringde de upp mig och sa att jag förmodligen har ett så kallat "löparknä" och på samma dag var jag också ner till sportfältet där Dalecarlia cup pågick. Min pappa jobbar sitt elfte år i sektreteriatet där och han tyckte att jag skulle passa på att hälsa på sjukgymnasten som tar hand om de skadade spelarna under cupen och han tog en ganska noggrann titt på mitt knä och han höll med vårdcentralen om att det är ett löparknä. Väldigt skönt att veta vad det är för fel och otroligt skönt att veta att det inte är något som kommer sätta stopp för mig och mitt fotbollsspelande. Det som gäller är att jag ska stretcha noggrannt och styrketräna benmusklerna och även de flesta andra muskler. Ska förmodligen besöka någon mer sjukgymnast i framtiden, men just nu ska jag jobba på det själv, köpte ju för fan gymkort för några dagar sedan och ett par nya springskor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0