Billy Talent - Third Time!

Den 18de Juni tog jag och Elin tåget till Stockholm för att se mitt absoluta favoritband för tredje gången! De spelade på Berns. Ben (sångaren) sa att det kändes som att spela på Titanic och det tog ett tag att förstå vad han menade, först trodde jag han menade att publiken var som död... men sen förstod jag att det var lokalen som var så galet fin! Haha! De var lika grymma som vanligt! Ganska säker på att jag kommer gå på nästa spelning de har i Sverige också ;) Hela konserten kändes väldigt kort dock! Vilket var en besvikelse såklart, speciellt eftersom jag och Elin var tvugna att vänta i stockholm till klockan 6 på morgonen för ett tåg hem till Borlänge! Det var en speciell upplevelse kan jag säga. Det var tur vi hittade ett dygnsöppet McDonalds att sitta och spela kort i. Haha. Nej, nästa gång lär vi hitta någonstans att sova över! Lite intressant att se hur hjärnan blir mer och mer oanvändbar ju tröttare man blir i alla fall, haha.

Foto: Anna Holm [Se men inte röra]












Kommentarer
Postat av: malin

haha är det bara jag som inte vet vem han är :P lät lite kul över det där med att spela på titanic, skulle också missförstå :P men Berns ska tydligen vara jätte fint..

2012-06-26 @ 10:25:52
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0